Головне меню

Педпреса

Педагогічна преса: все про освіту в Україні та світі.
  • У США сталась стрілянина в школі, є загиблі
    Внаслідок стрілянини в американській старшій школі у штаті Кентуккі одна людина загинула, ще декілька поранені. Про це повідомляє AP з посиланням на повідомлення губернатора Метта Бевіна в Twitter, передає УНН. У повідомленні Бевін заявив, що це сталося у старшій школі округа Маршалл на південному заході штату Кентуккі. За його словами, підозрюваного у стрільбі було взято під […]
  • Освітяни проходитимуть інструктажі та навчання з охорони праці по-новому
    Положення встановлює порядок навчання та перевірки знань з охорони праці та безпеки життєдіяльності працівників закладів освіти, установ, організацій та підприємств, що належать до сфери управління МОН, а також учнів, студентів, курсантів, слухачів, аспірантів закладів освіти.     Наказом МОН від 22.11.2017 № 1514 викладено у новій редакції Положення про порядок проведення навчання і перевірки знань […]
  • Освіта як національна ідея. Найкращі проекти, які формували її в 2017 році
    EdCamp’и, хакатони, «нобелівка» для вчителів, нові онлайн-курси, програма «Навчай для України» — якими були освітні ініціативи цього року. Торік Міністерство освіти і науки України вперше представило Концепцію Нової української школи — модель освітньої системи, яка базується на формуванні практичних навичок, критичного мислення та вихованні передусім загальнолюдських цінностей. Це була довгоочікувана подія — зміни у школі назрівали давно. Та після прийняття […]

Науково-практична конференція з теми "Системний підхід у діяльності освітніх установ на забезпечення професійної компетентності і творчого потенціалу вчителя шляхом упровадження інноваційних технологій"

Освітянський форум: підсумки, здобутки, проблеми

“Суть керівництва навчальним закладом полягає в тому, щоб у найважчій справі на очах у педагогів створювався, дозрівав та утверджувався кращий досвід, який втілював би в собі передові педагогічні ідеї”.

В. Сухомлинський

Як зазначав великий режисер зі світовим іменем К. Станіславський: “Колектив із декількох десятків чоловік не може об’єднатися, держатися і міцніти лише на основі особистої взаємної симпатії всіх членів. Для цього люди дуже різні, а почуття симпатії нестійке і зрадливе. Щоб об’єднати людей, потрібна більш ясна і міцна основа – це ідея”. Такою об’єднувальною силою у педагогічних колективах, яка допомогла б переорієнтуватися на новий підхід в організації навчально-виховного процесу, (суть якого зводиться до створення умов для розвитку, саморозвитку та самореалізації особистості із відповідними компетентностями) – є організація роботи над єдиною педагогічною проблемою.

Творчий підхід до організації роботи над науково-методичною проблемою може бути таким: стратегія освітнього закладу – це якісна освіта. Нині у гуманітарній політиці школи має з»явитися новий лексичний термін – “нова доба”. Нова, бо педагоги у постійному пошуку відповіді на Гамлетівське питання: “бути чи не бути”? мовою освітнього цензу це звучить так: “Чого навчати і як навчати?”, оскільки “нова доба”- це час змін і перетворень всього навчально-виховного та освітнього процесу закладу, звідси і зміна пріоритетів у визначенні мети, завдань і перспектив розвитку навчального закладу.

Мета сучасної школи – виховання творчої, високообдарованої та ділової особистості, яка вміє поєднати знання, практику та ініціативність, тобто формування конкурентоспроможного випускника. І стає очевидним, що досягнення цієї мети пов»язане з особистісним потенціалом учителя, його загальною , професійною культурою: гнучкістю і нестандартністю мислення, вмінням адаптуватися до швидких змін умов життя, без яких неможливе вирішення наявних проблем навчання та виховання відповідно до нових освітніх парадигм.

Таким був аспект актуальних педагогічних проблем науково – практичної конференції «Системний підхід до організації роботи педагогічного колективу над науково-методичною проблемою у ЗНЗ району», яка відбулася 25 січня 2011 року у актовій залі відділу освіти райдержадміністрації.

Учасники цього форуму (керівники шкіл, керівники шкільних структурних методичних підрозділів, творчі вчителі) мали змогу обмінятися досвідом, почути свіжі думки і теоретичні постулати. І водночас вкотре переконатися, що ХХІ століття - епоха інформації, змагання за інтелектом, і пізнати себе можна не шляхом споглядання, а тільки шляхом діяльності.


 

 
Copyright 2010. Design by Petrovets.