Головне меню

Про проведення семінару PDF Друк e-mail
Написав Administrator   
П'ятниця, 27 квітня 2018, 09:22

Проведено районний інформаційно-методичний семінар

з учителями математики

24 квітня 2018 року на базі Зарічненської загальноосвітньої  школи І – ІІІ ступенів відбувся районний інформаційно-методичний семінар з учителями  математики 9-х класів закладів загальної середньої освіти району та Локницької ОТГ з теми "ДПА – 2018 з математики: новітні стратегії, формат та особливості підготовки учнів".

Метою заходу передбачалося опрацювання нормативних документів Міністерства освіти і науки України щодо порядку закінчення навчального року, проведення державної підсумкової атестації з математики у закладах загальної середньої освіти у 2017 – 2018 навчальному році; вироблення методичних рекомендацій щодо складання варіантів завдань на державну підсумкову атестацію з математики; забезпечення аналізу і виявлення проблем, які виникають при підготовці учнів до державної підсумкової атестації з математики, розробку шляхів з поліпшення підготовки учнів 9-х та 11-х класів до державної підсумкової атестації з математики; напрацювання практичного досвіду з питань удосконалення методики проведення уроку математики з урахуванням ефективних форм і методів навчання, які сприяють розвитку предметних компетентностей учнів у процесі підготовки до державної підсумкової атестації.

Висувалися завдання:

-       надати практичну допомогу вчителям математики і керівникам шкільних методичних об’єднань з питань закінчення 2017 – 2018 навчального року, організації і проведення державної підсумкової атестації з математики;

-       забезпечити науково-методичний супровід організації та проведення державної підсумкової атестації з математики у 2018 році;

- підвищити фаховий рівень учасників семінару з питань розвитку професійної компетентності щодо підготовки учнів до державної підсумкової атестації;

- обмінятися практичним досвідом з питань розвитку предметних компетентностей учнів у процесі підготовки до державної підсумкової атестації з математики.

Методист районного методичного кабінету відділу освіти Клімович Г.А. запропонувала увазі присутніх методичний порадник у формі комп’ютерної презентації з проблеми "Організаційно-методичні засади закінчення 2017 – 2018 навчального року та проведення державної підсумкової атестації з математики", що включав інформацію за сторінками нормативних документів з даного питання; актуальний інструктаж щодо особливостей проведення державної підсумкової атестації з математики у 9-х класах закладів загальної середньої освіти (основні типи завдань тесту і методика їх оцінювання, зразки варіантів завдань і бланків відповідей, процедура проведення, оформлення письмових робіт учнів тощо); технологію проведення державної підсумкової атестації з математики у формі зовнішнього незалежного оцінювання в 11-х класах (структура тесту, особливості оцінювання); спектральну гаму психолого-педагогічних порад учасникам освітнього процесу під час підготовки та проведення державної підсумкової атестації з математики з теми "Стрес. Варіанти його подолання". Крім того, методистом окреслено типові помилки, які допускають учні під час виконання завдань державної підсумкової атестації з математики, та шляхи їх подолання. У ході  віртуальної екскурсії по мережі Інтернет присутні отримали систематизовану інформацію про сучасні науково-методичні видання і каталог сайтів для вчителів та учнів з питань підготовки і проведення державної підсумкової атестації з математики.

З учасниками районного зібрання проведено практичне заняття з укладання варіантів завдань та заповнення бланку відповідей на завдання тесту для державної підсумкової атестації з математики, тренінг з оформлення та оцінювання розв'язку текстової задачі в  атестаційній роботі.

З методичними аспектами та складовими системи роботи закладу загальної середньої освіти в організації підготовки до державної підсумкової атестації у 2018 році ознайомила учасників семінару Костюкович Л.А., заступник директора з навчально-виховної роботи Зарічненської ЗОШ І – ІІІ ступенів. Питання самоорганізації вчителя математики у процесі повторення навчального матеріалу та підготовки учнів до державної підсумкової атестації висвітлила                                           Ковтунович Т.Є., вчитель математики Дібрівської ЗОШ І – ІІІ ступенів.

Поради справжнього фахівця та своєчасна методична допомога часто стають тим життєдайним джерелом, яке дозволяє педагогу не тільки ефективно працювати, а й розкрити увесь свій потенціал. Саме такими цінними і мудрими були поради вчителів-практиків під час вернісажу педагогічних ідей з досвіду роботи над проблемою "Творчий пошук учителя як засіб підвищення продуктивності уроку математики щодо підготовки учнів до державної підсумкової атестації", зокрема Масюк О.В., Полюхович М.М., Полюховича В.С.,  вчителів математики Зарічненської, Серницької ЗОШ І-ІІІ ступенів та Олександрівської ЗОШ І-ІІ ступенів, які поділилися власними здобутками з питань: "Мотиваційне середовище на уроках математики як умова успішної підготовки учнів до державної підсумкової атестації", "Розвиток ключових компетентностей учнів на уроках математики шляхом використання тестових завдань різної складності та різних когнітивних рівнів", "Засвоєння математичних знань шляхом організації самостійного тренування і самопідготовки учнів до державної підсумкової атестації".

Семінар-практикум завершився бліц-опитуванням учителів з метою виявлення проблем у роботі під час підготовки учнів до державної підсумкової атестації, підведенням підсумків роботи інструктивно-методичного семінару, прийняттям методичних рекомендацій.

Захід наочно продемонстрував, який значний і важливий об'єм роботи можна здійснити, якщо працювати спільно, послідовно та організовано. Кожен із педагогів, присутніх на семінарі, безперечно, зумів піднятися на ще одну сходинку вище у своїй педагогічній майстерності. Тож нехай цей шлях завжди увінчується успіхом, високими результатами.

 

Останнє оновлення на П'ятниця, 27 квітня 2018, 09:22
 
Copyright 2010. Design by Petrovets.