Головне меню

Інтегроване навчання в початковій школі PDF Друк e-mail
Написав Administrator   
Вівторок, 06 березня 2018, 07:54

Інтегроване навчання у початковій школі

Одним із напрямів реформування сучасної початкової освіти є подолання проблеми ізольованого викладання навчальних предметів  і створення принципово нових навчальних програм , у яких  освітній процес орієнтується на розвивально-продуктивний інтегративний підхід.

Саме тому 27 лютого 2018 року на базі  Неньковицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів районним методичним кабінетом проведено семінар-практикум вчителів початкових класів з теми «Оновлення змісту та методів навчання у початкових класах шляхом реалізації інтегрованого підходу».

Систему роботи з визначеної теми презентував колектив Неньковицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів. Заступник директора з навчально-виховної роботи Гаврилюк Л.А. окреслила шляхи  підвищення навчальної мотивації учнів засобами міжпредметної інтеграції в умовах переходу на нові освітні стандарти .

Вчителями Бай А.П., Ковтунович К.В. розкрито питання  використання  інтерактивних методів навчання як засобу розвитку творчого потенціалу молодших школярів та  проведення інтегрованих уроків з використанням інформаційно-комп’ютерних технологій.

Під час семінару учасники ознайомилися з практичними інструментами організації інтегрованого навчання на засадах діяльнісного підходу. Педагоги відвідали інтегровані  уроки у вчителів  Крилюк Л.М. з теми «Весно, весно, днем красна» (літературне  читання, українська мова) та Мінько В.П. з теми «Світ тварин навколо нас» (природознавство, математика, трудове навчання).

Ідею інтеграції колектив закладу  реалізує і в позаурочній роботі.  Інтегрований підхід  відкриває широкі перспективи не тільки для оновлення змісту освіти, але й спонукає до формування духовно багатої особистості, виховання у  молодших школярів  найкращих людських цінностей. Присутні вчителі мали можливість переглянути виховний захід з  теми «Веселий ярмарок», підготовлений учнями та вчителями   Дмитрук Г.В,

Бай Т.В.,та взяти у ньому активну участь.

Активізував роботу учасників майстер-клас з виготовлення дитячої іграшки-мрії, проведений керівником  гуртка з бісероплетіння Нікитюк Н.В.

Методистом районного методичного кабінету Омельяновою Л.В. озвучено шляхи реалізації міжпредметної інтеграції  у сучасній школі, рекомендації щодо організації та проведення інтегрованого уроку.

Інтеграційні процеси в освіті тривають, і вони різноманітні, але мета їх одна– розвинена, креативна особистість.

Останнє оновлення на Вівторок, 06 березня 2018, 08:31
 
Copyright 2010. Design by Petrovets.